|
טוב אחרי שבדקתי כמה אופציות סידרתי את הבעיה. אני יכתוב מה עשיתי כי יש פה מידע שיכול לעזור לבעלי פנדות:
בפאר מנועולים בפתח תקווה שכפלו את האימובילייזר לרכיב חלופי ודחפו אותו לתוך הפלסטיק של השלט המקורי.
בהתחלה הציעו לי לעשות מפתח ספייר רגיל ולהשתמש בשלט בלי המפתח שלו, אבל אמרתי שינסו את זה והיה במקרה מקום בתוך השלט לקומבינה הזאת. (ככה אני לא צריך לסתובב עם 2 מפתחות סתם)
אז עכשיו יש שלט שנראה רגיל לגמריי ועובד מצויין ומניע ופותח את האוטו.
העניין עלה 400+מע"מ... מעט יקר לפי דעתי לחתיכת רכיב חשמלי קטנטן ועבודה של 10 דקות.
בace בירקונים שנראו מאוד לא מקצועיים וניסו לדחוף דברים שלא צריך (אמרו שהפלסטיק של השלט שבור וצריך להזמין חדש, מה אני עיוור?) ביקשו 350 למפתח חדש רגיל (בלי שלט).
בפיאט ביקשו 1100 שקל למפתח שלט חדש מאיטליה ו800 למפתח רגיל. אז חסכתי 500 שקל.
|