צפה בהודעה יחידה
ישן 02-09-11, 13:47   #4
plats
Member
 
תאריך הצטרפות: Aug 2010
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פונטו ELX
הודעות: 90
Caveman,
עד עכשיו הוא היה כבוי תמיד. בעצת חבר מפורום אחר הוא אמר לי להדליק אותו ולראות אם יש שינויים בצריכה, וכצפוי כמו שאחרים כתבו כאן - אין שום שינוי.
כיבתי אותו בחזרה.

chenrp,
אני בכל מקרה לא לחצתי יותר מדי ולא עברתי את ה2500 סל"ד, ככה שהאוטו לא הרגיש לי ממש עייף, להיפך, בגלישות הוא התקדם יפה מאוד, יותר ממצב D רגיל (כנראה בהתאם לרצועה)

אתה בטוח שאי אפשר לנקות מנוע צעדים אצלי ברכב? שלי שנת 2001, איזה שלך? כי הבנתי שאחרי כמה שנים זה עבר לאלקטרוני (אולי מ2002 - 2003) ולפני כן היה רגיל.

חיישן חמצן - אכן התכוונתי לMAP SENSOR, או בשמו השני חיישן למבדה, אפשר לנקות גם אותו עם ספריי קרבורטורים ולייבש בעדינות? או צריך ספריי מיוחד? תן לי שם של "ספריי עדין למגעים". גריז כבר יש לי..

לחיישן הקראנק, יש גישה מבחינת ניקוי בשיטת המדרכה? להתכופף מתחת לאוטו ולהתיז עליו קצת ספריי קרבורטורים ולייבש בעדינות?

נושא מאוד חשוב שלא התייחסת אליו בנוגע למחשב רכב, איך אני בידיוק מונע מצב של 'תקלה' בלוח מחוונים אחרי שאני מנקה / מנתק חלק מהדברים האלה? אני חייב סקנר לחבר למחשב ולעשות ריסט משם?
אם אני אנתק את את המצבר לפני כל הפעולות האלה , ואחבר מחדש אחרי שחיברתי הכל, יופיע מנורות של CHECK ENGINE והמנוע יתחיל לזייף ודברים בסגנון?
אני לא רוצה להתקע.

תודה!

נערך לאחרונה על ידי plats : 02-09-11 ב 13:52.
plats מנותק   הגב עם ציטוט