צפה בהודעה יחידה
ישן 12-12-05, 21:10   #8
Guest
 
הודעות: n/a
תגובה ל-NirBentovim

יש לך כמה תעויות בתגובה..

קודם כל תראה לי במועדוני סיאט או הונדה מכונית אחת שהיא ישנה.. שמה 99% מהמכוניות חדשות (משנת 90 ומעלה.. עד מכוניות שנת 2006 ..) והרבה מהם גם ספורטיויות ורוב המכוניות שם משופרות במנוע או במראה החיצוני.

שתיהייה בעניינים.. הפיאט סטילו (הבאה!!) הולכת כניראה להגיע לארץ והגרנדה פונטו בטוח תגיע לארץ ויש סיכוי גדול שגם הגירסאות ספורט יגיעו (פונטו טורבו דור 1 הגיע, פונטו HGT דור 2 הגיע).
ואנחנו צריכים לפעול לכך שרוב הדגמים החדשים וספורטיוים של פיאט יגיעו לארץ עם אנחנו רוצים מועדון יפה ומעניין וטוב..
אל תגיד ישר שלא יבוא כלום. בעזרת ה' יגיע (לפחות חלק..)

ובקשר למכוניות אספנות.. זה לא מתאים כל כך במועדון אחד מכוניות חדשות ומשופרות עם מכוניות ישנות שהם יותר בקטע של מקוריות (והם הרבה יותר איטיות ופחות ספורטיויות מהמכוניות החדשות..)
תחשוב על זה איך יראה מיפגש מועדון.. מכוניות עתיקות ומקוריות משנות ה-70 יהיו מעורבבות עם מכוניות חדשות מלאות שיפורים.. (אין קשר בכלל.. לא באנשים ולא במכוניות..)
או תחשוב על זה שנעשה מרוץ מכוניות של המועדון או שניסע לאיזה מקום בשיירה כל המועדון.. איך המכוניות הישנות, איטיות עם בעלים שלא רוצים לאמץ יותר מידי ת'אוטו ובגלל זה הם נוסעים לאט (אני מכיר כמה מהם שאפילו לא יעברו עם האספנות שלהם ת'90 קמ"ש אפילו שהיא מסוגלת לעבור..) ישתלבו בין המכוניות החדשות והמהירות עם הבעלים הצעירים שידפקו רייסים במהירות מאד גבוהה?!
רואה למה זה לא מתאים עתיקות מקוריות, וחדשות משופרות ביחד..
בגלל זה אני אומר שהכי מתאים לעתיקות ליהיות במועדון ה5 וליהמנע מלהיצתרף אליינו..

תראה.. למועדוני סיאט והונדה אין ת'בעיה הזו של אספנות כי הם מותגים חדשים יחסית בארץ (וגם בעולם..)
אבל בגלל שפיאט מותג שקיים המון שנים ויש לו הרבה מורשת ומכוניות אספנות שהם קלאסיות ומיסתובבות בכמויות גדולות מאד בעולם ואפילו בארץ יש כמות לא רעה..יש לנו תבעייה הזו בניגוד לסיאט והונדה.. אז עם אתם רוצים לדאוג להם שיהיו וישתלבו בכלזאת במועדון הזה כמו שצריך אז אפשר לפחות לחלק את המועדון לשתי חלקים (חדשות וישנות) שניפגש ביחד אבל האירועים וכל זה יהיה בניפרד ולעיתים רחוקות ביחד.. אבל שסה"כ ניהיה אותו מועדון.