צפה בהודעה יחידה
ישן 09-08-11, 10:31   #21
davidmzr
Senior Member
 
האווטאר של davidmzr
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
צטט:
במקור פורסם על ידי bil צפה בהודעה
אני נתקלתי בתופעה במספר רכבים ולרוב אם לא הייתה מכה לכנף או לדלת ששינתה את מיקום הצירים על הקורה זה יעבוד ...

קודם כל כדי לבטל את השפעת פין הסגירה שעליו ננעל המנגנון בדלת יש לפרק אותו ( 2 ברגי אל אן לרוב ) .

לאחר מכן התהליך פשוט , מרימים את הדלת (כשהיא פתוחה לרווחה ) מהחלק (פח לא ריפוד ) התחתון שלה , רצוי כמה שיותר רחוק מהציר ( כך זה יהיה קל יותר כשהמומנט גדול יותר ) ומפעילים כח סביר , לאחר מכן בודקים את רמת השיפור בסגירה ויודעים כמה עוד צריך להמשיך ...
אם תרים את הדלת "(כשהיא פתוחה לרווחה)" לא תפתור את הבעיה
הדלת צריכה להיות סגורה עד לפני הסוף, כדי שהציר העליון "ילך" קדימה או התחתון אחורה.
בדלת פתוחה לרווחה הצירים יתכופפו ימינה שמאלה ומנעול הדלת ישנה זווית ולא מיקום.
מבצעים בדלת פתוחה כאשר הדלת נסגרת רגיל, אבל החלק העליון שלה לא אוטם את הגומייה ונכנס מים.
בשום מצב לא צריך לפרק את פין הסגירה, הפין ניתן לכיונון.
אורן. חשוב לדעת אם לאחר החלפת הכנף הדלת נסגרה רגיל.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
davidmzr מנותק   הגב עם ציטוט