צטט:
במקור פורסם על ידי ליאור23
בן, אני שמח לראות שאתה בקיא בחומר תאורטי.
אבל ויקפדיה לחוד ומציאות לחוד. מנסיעה על קופרה מקורית של חבר עם אינלט ופילטר מקוריים ונסיעה על הגולף GTI שהייתה לי עם הK03S עם קרבוניו בלבד, לפני שהתחלתי לשחק ברכב. ההבדל הורגש ועוד איך הורגש.
גם בHGT עם הGSR היה הבדל בתגובת מצערת והסל''ד היה מטפס הרבה יותר מהר.
אני מדבר מניסיון ולא מקריאה ברשת...
|
לפי דעתי הכל בראש שלך...
הרכבתי פילטר אוויר פתוח ב-106 XSI 1.6 שבלי להתבייש היא עושה כמעט 8 שניות של תאוצה.
גם לפני וגם אחרי הפילטר אוויר.
ולצערי אני לא מאמין בחלק תאורטי ,עד שאני לא רואה בעיניים.
אם היית רואה את הפרויקטים שעשיתי והעליתי היית מבין שאני קודם מנסה מעשי ואחרי מחפש את הטעויות שלי....היו לי הרבה טעויות...אבל מטעויות לומדים,אך ורק בפרויקטים מעשיים.
ברור שפילטר אוויר בסל"ד גבוהה אמור לתת מצב של זרימת אוויר גדולה יותר למערכת (בסל"ד נמוך זה לא משנה כי בכל מקרה אין צורך בכמות אוויר גדולה בתא השרפה)
אולי הפילטר שלי הוא לא טוב? או שמה הוא לא ממוקם במקום טוב...
אשמח לשמוע וללמוד איך אני מוציא עוד כוח מהפגו'...
פילטר של SIMOTA , הפילטר שלי עלה 159 בבת ים למי ששאל...אבל אני לא יודע אם זאת חברה טובה...