|
תשמע אצלי זה גיר רגיל אבל אני אתאר את המצב שלי :
אחרי מוסך השתלת מנוע שיפוץ ראש מנוע ועוד
הגיר היה נוקשה אבל עבד אחרי כמה זמן נכנס לרוורס בקושי ואת הפועלה ליווה רעש של חריקה מוזרה
וזה עבר להילוך 1 ו2.
כאשר המנוע היה מחובה העברתי הילוכים חופשייי (קלאץ...)
החלטתי למתוח את הקלאץ ומתחתי אותו.
עכשיו החלפת הילוכים פשוט מעולה חלקה כמו חמאה.
בזמן שהעברת הילוכים הייתה בעייתית תדלקתי בנס ציונה ושמתי לב למריאה (אוטומט)
שאלתי אם קרה לו משהו דומה אבל ענה לי שזה אוטומט אבל כן היה לו בעיות בגיר
והחליף צירייה והכל הסתדר.
יחסית לשירשור שקראתי אשר הבאתה לפה זה נשמע כאילו שהאוטומט שלו תקוע בהילוך גבוהה
ולוקח לו זמן לצבור תעוצה.
בהצלחה מקווה שעזרתי.
|