צפה בהודעה יחידה
ישן 19-06-11, 22:07   #35
Sharky
Senior Member
 
האווטאר של Sharky
 
תאריך הצטרפות: Apr 2011
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: HGT
הודעות: 279
צטט:
במקור פורסם על ידי laptawp צפה בהודעה
שלום כלוכם,בידיוק אותה בעיה.החלפתי קלאץ.אחרי כמה ימים הדוושה התחילה להיתקע ובסוף הגעתי למצב שהיתי צריך לריב עם הדוושה.קניתי משאבה חדשה.הכל היה טוב ויפה...
אבל אחרי חודש קרה דבר מעצבן...
כאשר אני מתחיל לנסוע, הכל על הכיפק. אחרי בערך 20 דקות, שהמנוע חם,הקלאץ מתחיל לחרוק כמו נדנדה ישנה וחלודה. פשוט בילתי נסבל.
מה שעשיתי זה ככה. פתחתי משאבה עליונה וגירזתי אותה. .עזר לכמה ימים, החריקות חוזרות אחרי שהמנוע מתחמם והקלאצ ניהיה יותר קשה והרגשה כאילו שהוא דביק. אני כבר לא יודע מה לעשות. אם אני יחליף משאבה עליונה זה יעזור?
כי על הבוקר שהמנוע עוד לא חם הדוושה חלקה כמו חמאה. וזה פשוט תענוג לנסוע.
עוד פעם אני חוזר.
אם יש לך פנצ'ר באוטו בגלגל קידמי ימני ובשמאלי חסר אוויר: אתה תתקן את הפנצ'ר ולא תמלא אוויר בגלגל שחסר לו ?
אני אישית הייתי מחליף גם את השניה, כי גם ככה כבר פתחו שם הכל.
כי אם בעוד שבוע\חודש המשאבה השניה תמות? עוד פעם מע"מ.. ועוד פעם עבודה וחלקים..
__________________
אין דבר כזה חרא רכב.. יש חרא בעלים

הגובה לא מוריד בהספק המבין יבין.
Sharky מנותק   הגב עם ציטוט