צפה בהודעה יחידה
ישן 13-06-11, 10:36   #7
davidmzr
Senior Member
 
האווטאר של davidmzr
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
עמית. לפי מיטב ניסיוני אין מצב שאחורי 550000 ק"מ , לא יהיה צורך לחרוט את הצילינדרים.
ייתכן שחרטו אותם לפני שקנית את האוטו. מה היתה המידה של הבוכנות, האם סטנדרט ?.
אם כן זה יבוא "לביטוי" במשך הזמן.
לא יודע אם יש קשר להחלפת שמן מנוע בתדירות יותר גבוהה.
אני רק יכול לספר שבזמנו היתה לי סימקה 1000 עם מנוע מאחורה.
כולם עשו 80K ק"מ עד שהלך המנוע. אני עשיתי 250K ק"מ. אולי משום שבכל סוף חודש החלפתי שמנים. ההוראות היו להחליף כל 5K ק"מ.
נסעתי איתה כאלפיים ק"מ בחודש.
דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
davidmzr מנותק   הגב עם ציטוט