אם נוציא מכלל אפשרות שהדלק מהול, נותרו שני גורמים לבעיה.
1. צילינדר אחד או שניים לא מקבלים ניצוץ. הבעיה בסליל הצתה או פלגים, ובמקרים קיצוניים בעיית קומפרסיה.
2. חיישן נקישות תקול. תפקידו לתת אות למחשב ברגע שיש צילצולים במנוע. עם קבלת האות המחשב מאחר את ההצתה עד שהם נפסקים ומחזירה למצב הרגיל.
כדי לבדוק אותו נתק אותו מהקונקטור, ובדוק עליו התנגדות של בערך 550 אום.
בנוסף בדוק אם מגיע אליו מתח כ-4V בסוויצ' דלוק.
דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
|