להסב לוואנבי-אבארת' יהיה יקר יותר לביצוע וכמובן שיקח זמן רב יותר. בקיצור, למכור ולקנות אבארת' זה ה-ר-ב-ה יותר נוח, מהיר וכדאי כלכלית.
ואגב, אם אתה באמת חושב ש-MT135 היא גרוייסה מציאה - אתה טועה. בסיס זאת אותה הפונטו, עם מנוע שהולבש על טורבו, מתלים שמעט הוקשחו / הונמכו ושידכו אליה תיבת הילוכים לא פחות ממחורבנת (בדיוק אותה תיבה מקוללת של המיטו 120).
כל זה לא הופך אותה לספורטיבית של ממש, אלא לסופר מיני חזקה וחמימה יותר. סופר מיני עם מעט יותר פלפל.
וצר לי, אבל ממש ממש צר לי, סיאט לאון - עם כל שנאתי לסיאט (אחרי איביזה לימונדה...), היא פשוט אופציה טובה משמעותית מהרבה בחינות - איכות חומרים, נוחות נסיעה, שילוב מנוע / גיר (ואני לא מדבר על DSG) ואפילו בהתנהגות.
ה-XDS בהחלט מפחית תת היגוי ומורגשת עזרתו בנהיגה אגרסיבית. עוד לא נגענו בתמורה המצויינת למחיר. רק לעיצוב אני לא מתחבר - בדיוק כמוך.
אין שום הצדקה לקנות MT135. היא יקרה מידי ולא נותנת הרבה יותר בסעיף ההתנהגות. אז נכון שהמנוע לא רע (בכלל!) והאיבזור בשפע, אבל מה לגבי השאר? אין שום דבר מיוחד בשאר.
והתיבת הילוכים הזאת. אוי, היא פשוט שערורייתית מרב שהיא זוועתית. אפילו בקיה פיקנטו יש תפעול הילוכים ה-ר-ב-ה יותר מדוייק, נעים וקליל מזה. מה הם חשבו לעצמם שהם לקחו אותה מהמיטו 120 (שגם שם היא מחורבנת והורסת ה-כ-ל)... החסכון הזה לא הביא לשום דבר טוב, רק הרס חלק מאוד חשוב ומחבר בהנאה.
__________________
למכירה: Škoda Fabia 1.2TSI SPORT 10 - Black Magic Pearl Effect metallic & White Roof.
נערך לאחרונה על ידי vRS : 08-06-11 ב 00:20.
|