צפה בהודעה יחידה
ישן 28-01-07, 19:49   #8
Guest
 
הודעות: n/a
1. צביקה תודה על התגובה, הבעיה היא שלוקח למנוע שלי להתחמם די הרבה זמן בנסיעה בעיר, וכשהוא מתחמם זה קורה קצת אחרי החצי ואז המאורר מתחיל לפעול, בכביש על 90 קמ"ש מחוג הטמפ' יורד עד לרבע, האם הדבר יכול לגרום לצריכת גבוה? האם כדאי להחליף טרמוסטט?

2. ועוד שאלה, בטסט שהיה לי עברתי בקושי את בדיקת הגזים, להלן התוצאות:

סל"ד סרק: 892
CO: 0.02
למבדה: 1.03 כשהמקסימום הוא 1.03
חום מנוע: 91 חיממתי כמה שיכולתי כדי לעבור את הטסט.

מה כדאי לעשות עם הלמבדה? האם צריך להחליף או אפשר לנקות את החיישן? ומה סדר גודל המחירים בטיפול בלמדה ברכב זה?
האם הלמבדה גורם לצריכת דלק גבוה מהרגיל?
אבקש להתייחס בבקשה לכל השאלות שנשאלו.

אגב, הרכב הוא פיאט בראבו, 1600, אוטומטית עם 137000 ק"מ.
הרכב עומד בכל הטיפולים במן והנסיעות הן רגועות בלי קריעות כלל.

תודה מראש על התשובות ועל הסבלנות.