במקום בו אחד הפלאגים (המצית כמו שרשמת) היה עם שמן, טבעות הבוכנה (הרינגים) לא אטמו בצורה טובה (עקב זה חדרו שמן מסביב לבוכנה) וזה יוצר שהמנוע פועל על 3 צילינדרים כיוון שהפלאג לא מצליח להצית בגלל השמן שמפריע לו,לעיתים הוא יצליח ולזה אני קורא "מנוע שפועל על 3.5 צילינדרים", במצב שהמנוע פועל על שלושה צילינדרים המנוע ירעד ויהיה מצב של חוסר סחיבה.
מצב זה לא בריא לקראנק שאפט (הגל שעליו יושבות הבוכנות והוא הופך תנועה קווית לסיבובית)
מצב של אי אטימות רינגים.
מצב כזה נוצר עם הזמן- שחיקה
או כאשר הרכב עומד בטורים גבוהים מידי- מאמץ יתר על החומר-שבירה או שחיקה
אם את ראש המנוע עשו לך לא מזמן ,הם היו אמורים לדעת את זה.
בכל מקרה החלפת רינגים היא לא דבר פשוט ולפעמים יש גם לעשות בורינג בצילינדר ובמצב כזה יש להחליף בוכנות ורינגים ובמוסך ייקחו לך על זה ים כסף.
לכי למוסך ותבקשי שישימו לך מאריך לפלאג לפי דעתי (8\3") עולה כמה גרושים.
עד שתחליטי מה לעשות עם הרכב, מנוע מיבוא,שיפוץ מנוע...
אבל לפני הכל פתחי שוב את הפלאג אחרי שהחלפת ותבדקי את מצבו כרגע.
תפתחי את הפלאג או בקשי מהשכן ותעדכני....בינתיים תיהיה אופטימית