צפה בהודעה יחידה
ישן 25-05-11, 13:25   #7
eliko1976
Senior Member
 
האווטאר של eliko1976
 
תאריך הצטרפות: Jun 2008
מיקום: ירושלים
הגלגלים שלי: לנצ'ה דדרה
הודעות: 694
צטט:
במקור פורסם על ידי Lexxxa צפה בהודעה
אז ככה, אני מפרק את המותחן ללא שום סימון, מוריד רצועה, מפרק משאבה, מרכיב משאבה חדשה, מכוון את הסימון בגלגל תנופה לסימן "0" ע"י סיבוב קראנק עם כיוון השעון, בודק שהסימון בקראנקשאפט תואם, מכוון את הקאמפשאפט לפי הסימון. מרכיב רצעוה. מותח את המותחן.
חלילה וחס !!! ממש לא

עוד לפני שאתה מוריד חגורה ומשחרר/מפרק את המותח - את המכוון את הנקודות לפי הציורים שצורפו כאן .רק לאחר מכן מוריד מותחן ,מוריד חגורה ומחליף משאבה וכל משרצית.
כך בעצם נשמאר לך תזמון , הבוכנה הראשונה נמצאת בנקודה מתה העליונה ולאחר מכן , מבלי לסובב דבר אתה מרכיב את הרצועה החדשה .
דהיינו לא תצטרך לסובב את הקרנק ...איך רצית לסובב אותו , ואם השסתומים היו בזמן זה למטה והבוכנה ( ע"י הסיבובים שלך )הייתה עולה ...הם היו נפגשים הרי ...
__________________
לנצ'יה , כי לחיות צריך עם אופי
eliko1976 מנותק   הגב עם ציטוט