כאשר יודעים איך, שום דבר לא מסוכן. לא חייבים לבדוק כאשר המנוע חם, אלא כאשר הטרמוסטט נפתח. לפתוח במנוע קר. אין קשר בין מעבר קומפרסיה למערכת המים לבין רתיחה.
במצב של ראש פגום, נניח לרגע שאין טרמוסטט, במידה ונניע כאשר המנוע קר, יעופו מים ממיכל העיבוי
יש הבדל בין ביעבוע החוצה לבין, "המים עפים החוצה" כפי שכתב kuthx3.
בכייף שאתה חולק עלי, כן ירבו. אחרת משעמם.

דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.