חוץ מ
סליל הצתה (קויל) והמתח למצתים (פלאגים) אין במכוניתך מתחים גבוהים יותר מ 12V.
יש
חיישנים ברכב שבהן יש מתח של עד 5V.
ברכיבי האלקטרוניקה אסור לבצע בדיקות עם נורת בקורת, כי דרכה יעבור זרם חשמלי שעלול לשרוף מחשבים ויחידות אלקטרוניות ולכן מבצעים בדיקות כאלו עם מד מתח דיגיטלי ו/או נורת לד מוגנת.
עבודה נכונה הנה עם שרטוט חשמלי של המע' הנבדקת ואז יודעים כל חוט ומחבר מהוא, מה הוא נושא, טיבו ואיך ניתן לבצע בו בדיקות.
רק לאחרונה נתקלתי במישהוא שמחפש לקנות לוח שעונים לפורשה בוקסטר 1997 שבגלל טעות שלו הלוח שעונים נשרף (חדש עולה מעל 8000 ש"ח).
בברכה - רפי לין