צפה בהודעה יחידה
ישן 17-05-11, 17:34   #5
0r3n
Member
 
האווטאר של 0r3n
 
תאריך הצטרפות: Apr 2008
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פיאט פונטו ספייס 2001 sx60 דגם מנוע A4000
הודעות: 48
נבדקה קומפרסיה ב- 2 מתוך 4 חיבורי הפלאגים.
הקומפרסיה נבדקה ע"י הצמדת שעון מודד למיקום הפלאג ונתינת סטארטר למשך מס' שניות.
התוצאה: 200, נראה תקין? לא יודע למה, אבל אמר להוריד 40, כלומר 160. אמר שנראה תקין.

החלפתי פלאגים למרות שלא בטוח שהיה צריך, אך 2 מתוך 4 הפלאגים נראים לבנים בקצה ואחד מהם משומן. האם זה אכן שמן שרוף שאולי נשפך כשמילאתי שמן לעוקת המנוע?
תמונה של פלאג ישן מול חדש, ניתן לראות שההפרשים לא כאלו גבוהים:

תמונה בפוקוס על החדש:

תמונה בפוקוס על הישן:


תמונות של הפלאגים מ- 2 צדדים ועוד אחת בקצה:
פלאג 1 צד א':

פלאג 1 צד ב':

פלאג 1, קצה:

פלאג 2 צד א':

פלאג 2 צד ב':

פלאג 2, קצה:

פלאג 3 צד א':

פלאג 3 צד ב':

פלאג 3, קצה:

פלאג 4 צד א':

פלאג 4 צד ב':

פלאג 4, קצה:


החלפתי גם פילטר אוויר על הדרך, למרות שגם כאן לא נראה היה שהכרחי:


מבחינת הקומפרסיה לא נראתה בעיה בראש מנוע.
חיממנו את הרכב למצב שהמד-חום על חצי הדרך.
מבחינת מי קירור, מילאנו מים עד הסוף והתנענו כדי לראות אם קופצים החוצה.
המים נזלו החוצה ממש באיטיות, באופן שכמעט לא ניתן לשים לב.
ברגע שנתנו מעט גז, המים נשאבו פנימה.
כשעזבנו את הגז, המים לא עלו חזרה למעלה כפי שאמורים לחזור, אלא פשוט "נעלמו" להם.
חזרנו על הפעולה עוד 2 פעמים ותמיד המים נעלמים כשנותנים גז ולא חוזרים בחזרה.
המים הרי חייבים ללכת לאנשהו.
בדקנו מתחת לרכב ואין נזילות.
בדקנו מאחורה באגזוז וניכר שטפטפו מעט מים מהאגזוז. כאשר נתנו גז בערך 4 טור ועזבנו בבת אחת, כאילו יצא "אפצ'י" מהאגזוז. נתז של מים לשבריר שניה.

הבנתי כי יתכן מאוד שמדובר שוב בראש מנוע ומחר על הבוקר אסע למוסך לבדוק זאת לעומק.

עד הבוקר, אשמח מאוד לשמוע דעות נוספות בנוגע לנ"ל, כדי להגיע חכם יותר למוסך.
לא לקבל את האלמנט.

תודה,
אורן.
0r3n מנותק   הגב עם ציטוט