אוקיי... אז לפני הכל אני רוצה להודות מכל הלב לאבי (turbo guy) על שתרם מזמנו הפרטי והצטרף אליי לאורך היום כדי לטפל בבעיית המזגן המעצבנת.
בהמלצתו הלכתי לבחור בשם חיליק, בחור עם מוסך משלו שעובד לבד, בבדיקה לחץ שנעשתה נתגלו מספר בריחות גז מ5 צינורות שונים

. שוב בהמלצתו הלכנו לבחור בשם 'זיו פורת' שנמצא ברחובות. נמסרו לו 5 הצינורות הישנים שבעזרתם הוא בנה 5 צינורות חדשים שהם ללא כל צל של ספק באיכות הרבה יותר טובה מהמקוריים(תעודת עניות לפיאט אגב). תוך שעה וחצי העבודה נעשתה, חוברו הצינורות ויש מזגן ומקרר כמו שצריך. עכשיו מכיוון שאין מצב שהכל יילך חלק חייב לצוץ משהו.
כאשר האוטו בסרק או פשוט בעמידה מקום, המעבה מזגן מתחמם ומתישהו הונטות אמורות להיכנס לעבודה כדי לקרר אותו, אצלי הן לא נכנסות לעבודה ונוצר מצב שהגז מתחמם עד שלבסוף המנוע נכבה.
לצורך הבהרה, הונטות תקינות לחלוטין ונכנסות לעבודה ברגע שחיישן טמפרטורה מורה על כך.
הבחור שטיפל ברכב שאני די סומך על המילה שלו חושב שהבעיה נמצאת בשסתום לחץ אבל אינו בטוח בכך במאת האחוזים.
בכל אופן רק אומר לכם שמבחינת מחיר, לדעתי חסכתי היום אלפי שקלים ואני לא מגזים בכלל!
הבחור מקצועי לחלוטין ומכיר את הרכב הזה בצורה מדהימה. אגב על הדרך כדי לפרק את האח הצינורות היה צריך לפרק את התושבת מנוע העליונה, שמצבה מסתבר אנוש עד סף המוות. אז ככה שהרומן ממשיך ללא ספק

בכל אופן אני ממליץ בחום על חיליק, הבחור שטיפל לי ברכב ומי שרוצה את הפרטים שלו שיפנה לאבי (turbo guy) שגם לו אני רוצה להודות בשנית.
ואני מודה על הפורום שאם הוא לא היה קיים בחיים לא הייתי מגיע לאנשים כאלה טובים.
למרות הכל, אני אוהב אותך hgt