צפה בהודעה יחידה
ישן 10-05-11, 14:20   #12
wizmaster
Member
 
תאריך הצטרפות: Nov 2010
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פונטו 16V
הודעות: 58
צטט:
במקור פורסם על ידי שמעון צפה בהודעה
גם אני חשבתי פעם להחליף את התרמוסטט בפונטו 16V שהייתה ברשותי ומברורים שעשיתי
יצא לי שההבדל היחיד בין תרמוסטט של מנוע 8V למנוע 16V הוא האורך של שרוול הכניסה
עליו מתלבש צינור הגומי שמגיע מהרדיאטור. (גם המחסנאי במוסך ב.ט אישר לי זאת)
בכל אופן, במוסך היבואן ב.ט ברחוב הסדנה 7, יש את טרמוסטט יעודי ל16V.
אולי זה יקר יותר מאשר בסודאי, אבל אם תיקח בחשבון את עלות הנסיעה למרכז
בתוספת בזבוז הזמן, נראה שכדאי לשלם קצת יותר.
כמו שדוד אמר אני חושב שיש גם הבדל בקשיחות של הקפיץ עצמו.
השאלה הבסיסית , שטרם קיבלתי עליה תשובה, היא האם ההבדל הזה של 3-4 טמפ' משפיע על אפקטיביות מערכת הקירור? או האם זה יכול לגרום נזק משום שהתרמוסטט נפתח מאוחר יותר?
מצ"ב מדריך היינס לראיה.
סמלונים שצורפו
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  th.jpg
צפיות: 713
גודל:  120.5 KB  
wizmaster מנותק   הגב עם ציטוט