צפה בהודעה יחידה
ישן 25-04-11, 18:30   #6
Michael
מנהל
 
האווטאר של Michael
 
תאריך הצטרפות: May 2009
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: ספייס HGT
הודעות: 582
צטט:
במקור פורסם על ידי turbo guy צפה בהודעה
סעפת פליטה מקצועית {הדרס ,צנרת ודוד אחורי }מקצה לקצה ,
שכמובן הממיר {שבטח כבר סתום ב80%}יפנה את מקומו לממיר ספורטיבי ,
או לצנרת חלולה וכאב ראש בטסט ,{אני היתי מעדיף את האופציה החלולה .}
פילטר איכותי גדול שמשודך לצנרת אלומיניום קלת משקל מ 3 אינטש ומעלה
ולא חייב מבודדת .בכל זאת מדובר באטמוספרי .
{דבר שיחליף את צינור היניקה האנמי/ אסמטי.. שסיפק היצרן שנועד מראש לחנוק את החגיגה }
ויש לך חתיכת מפלצת קטנה ומרושעת .כמה כוח בכללי ? בשביל זה יש דיינו .
לפי הנוסחה הידועה "יונק בקלות ,פולט בקלות ,= טס כמו road runner "
הערכה שלי ,150 ומעלה ++ כ'ס בקלות .
מה שכבר מחייב קלאצ בריא .
מצטער גיבור, אבל ל150 לא תגיע בחיים.
צנרץ/פילטר/כל השטות האלה, לא נותנים כלום באוטו שלנו(מי כמוני יודע).
אין מה לעשות בקשר להספק חוץ מטורבו קטן וחמוד שזה ממש הרבה כסף ולא חוקי .
__________________
הבית שלי SM Tuning
Michael מנותק   הגב עם ציטוט