צפה בהודעה יחידה
ישן 20-04-11, 23:54   #28
yuvk
Member
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פיאט
הודעות: 93
למה אתם מדברים על 4 נקודות? כל שני צילינדרים נעים יחד ומגיעים לנ.מ.ע. באותה זוית קראנק.

http://upload.wikimedia.org/wikipedi...ovingparts.jpg

לגבי השחיקה - בעת התנעה, הסטרטר מסובב את המנוע יותר מסיבוב אחד ולכן לא חשוב מאיזו נקודה הוא התחיל, כל השיניים ישחקו. ואם כבר, אז השיניים הקרובות לזוית של נ.מ.ע ישחקו מעט יותר כי בנקודה זו מגיעה לשיא הדחיסה בצילינדר (ולכן התנגדות המנוע לסיבוב על ידי הסטרטר ולכן מקסימום חיכוך בין השיניים - שמתבטא גם בזרם ההתנעה המגיע למקסימום).

נערך לאחרונה על ידי yuvk : 21-04-11 ב 00:00.
yuvk מנותק   הגב עם ציטוט