למה אתם מדברים על 4 נקודות? כל שני צילינדרים נעים יחד ומגיעים לנ.מ.ע. באותה זוית קראנק.
http://upload.wikimedia.org/wikipedi...ovingparts.jpg
לגבי השחיקה - בעת התנעה, הסטרטר מסובב את המנוע יותר מסיבוב אחד ולכן לא חשוב מאיזו נקודה הוא התחיל, כל השיניים ישחקו. ואם כבר, אז השיניים הקרובות לזוית של נ.מ.ע ישחקו מעט יותר כי בנקודה זו מגיעה לשיא הדחיסה בצילינדר (ולכן התנגדות המנוע לסיבוב על ידי הסטרטר ולכן מקסימום חיכוך בין השיניים - שמתבטא גם בזרם ההתנעה המגיע למקסימום).