אתמול בכמה הזדמנויות במשך היום נכנסו לפעולה המאווררים במהירות הגבוהה.
לא חסר לי מיים ,הרדיאטור נקי ,והגז במזגן בכמות הנכונה .
היתה במשך היום קפיצה קלה של שעון הטמפרטורה אל מעל המרכז בכמה מילימטרים ,
למספר שניות .ומיד המחט חזרה למרכז.
יכול להיות שבגלל היום המאד חם או שזה מצריך בדיקה עמוקה יותר ?
ועוד תופעה מוזרה,
לפעמים שאני מכבה את הרכב כשהוא חם {ולא משנה אם היום חם או קר}ומניע לאחר מספר דקות ,
המחט עוברת את מרכז שעון החום והמאווררים עובדים במהירות הגבוהה

אני מכבה מיד. מניע שוב והכל תקין .מישהו נתקל בתופעה הזאת ?