צפה בהודעה יחידה
ישן 13-04-11, 17:27   #2
Amit-IL
Senior Member
 
האווטאר של Amit-IL
 
תאריך הצטרפות: Mar 2009
מיקום: כרמיאל
הגלגלים שלי: PUNTO FUN 2003
הודעות: 640
עפ"י ההוראות יצרן חובה לסגור עם מד מומנט עד כמה שאני יודע,
מהניסיון שלי עדיין לא ראיתי מישהו שסגר את ארבעת הברגים הללו עם מד מומנט.
1.את הברגים האלה סוגרים עד הסוף (סבב ראשוני)
2.נותנים לכל בורג מעט חיזוק (סבב שני), המכונאים קוראים לזה "ברגש"
אני משמן תמיד את חורי התבריג בראש המנוע וגם את הברגים לפני הסגירה כך אפשר להרגיש טוב יותר את הסבב הראשון

יש לנקות היטב משאריות לכלוך,סיליקון, ושמן את פני מכסה השסתומים ואת פני ראש המנוע,
למרוח סיליקון עמיד בחום על ראש המנוע וגם על פני מכסה השסתומים,
למקם את האטם על ראש המנוע מבלי ללחוץ עליו ולוודא שחורי האטם יושבים מעל חורי התבריג בראש,
להלביש את מכסה השסתומים ולסגור את הברגים.

הברגים לא צריכים סגירה חזקה עם כוח רב, צריך לתת לאטם לעשות את העבודה ולא למעוך אותו בסגירה היסטרית, לא לשכוח שגם נמרח סיליקון שעוזר מאד לאטם כך שכוח רב בסגירה לא מועיל לאטימה.
__________________
ניסיון ניתן לרכוש, חוכמה לא!!!
Amit-IL מנותק   הגב עם ציטוט