נכון הדליפה העיקרית הייתה מהוונטיל של צינורית היניקה של המזגן (ראית, והבנת נכון)
אבל לא אני זה שגילה אלא הסקנר.

לא הצלחנו להחליף את הווינטיל, משום שההברגה הרוסה.
אמרת שאתה חושב שמי שהתעסק במזגן פעם הקודמת הרס את ההברגה במזיד. אני לא בטוח בכך.
בנוסף לשני החשמלאים, נסע הבן לנ"צ ליבואן של חלקי חשמל ומיזוג אוויר לרכב.
החלק שהביא ממנו התאים, אבל לא ניתן היה להתחבר אליו, משום שהיה קצר. הבורג שמההדק את המדחס לבלוק הפריע. החלק אצלך עשוי להיות ארוך בשני ס"מ. נסה למצוא אותו אצל סודאי או מפרוקיה.
זכור שהסקנר גילה גם דליפה מזערית מהמאייד בתוך הרכב.
מה שמדאיג יותר הוא, שלא היה לך שמן במנוע. אין סימן לנזילה, המדיד הראה 2-3 מ"מ.
לא ייחסת לזה חשיבות, למרות שהבנת שקרעו אותך בשיפוץ הראש .
ההפרש אצל החרט בין שיפוץ ראש V8 ל-V16 לא עובר את ה-200 ₪.
זאת לא סיבה לגבות מהלקוח סכום של K4.5 לשיפוץ הראש לפני מע"מ, בתירוץ שזה בגלל V16.
כואב, כואב לשמוע. זה סכום שמתקרב כמעט להחלפת מנוע.
אז שיהיה לכולנו התחלת שבוע טוב ומהנה.
דוד.