צטט:
במקור פורסם על ידי רפי לין
מע' נהול המנוע בפונטו 90 עם מנוע 1.6 שונה לחלוטין מיתר דגמי הפונטו.
במכוניתך יש מע נהול מנוע של GM (ג'נרל מוטורס) עם מע' הזרקת דלק רב נקודתית.
לפי תאורך, נראה לי שכדאי קודם כל לפרק את שסתום ה EGR ולנקותו היטב.
לא ניתן להדריך אותך לבצע זאת לבד, דרך המסך והמקלדת ורצוי לעשות זאת במוסך מקצועי.
בברכה - רפי לין
|
רפי היקר שלום.
תרשה לי לחלוק על דעתך. ניתן גם ניתן לבצע לבד. שים לב למה שכתב עמית.
במקרה הזה הבחור שבע מהמוסכים, וההפניה למוסך אינה רלוונטית.
בקשר למוסך מקצועי, מי באמת מוסמך לקבוע, איזהוא המוסך המקצועי.
אשמח לקבל הסבר, במה "שונה לחלוטין" מערכת GM רב נקודתית, בקשר לאיתור תקלה.
בקשר לקניסטר, אני מסכים איתך שהוא עשוי להיות חלק מהבעיה.יש לבדוק מתח לשסתום. למשוך את הצינור שמעביר את אדי הדלק לסעפת לתת גז, ולהריח אם מגיעים אדים. (כבר כתבתי שאני נותן לחתולה שלי להריח )

את המתח בקניסטר (מתח המצבר) לפי הסרטוט המצורף.
בנוסף עוד פעולה פשוטה ששכחתי לכתוב, כאשר מנתקים את הצינור לסעפת, צריך לסתום אותו עם האצבע, ושוב להריח אם אין דליפה מגוף הקניסטר.
דוד.