|
רק שלא יהיו בעיות מיוחדות עם שוטרים וגם בהעברת הטסט השנתי.
נדבר על הצד הטכני בעניין המיכל.
לדעתי, לא רק שזה לא מועיל למנוע, אלא אף מזיק. במנוע במצב סביר לא צריך את המיכל.
בכך שאתם מונעים מאדי השמן להכנס לצילנדר, אתם מונעים שימון וקירור מהשסתומים.
לא כל דבר שקוראים באתרים מאנגליה, מתאים גם למזג האוויר כאן.
במכוניות מוסבות לגז, מוסיפים מתקן שמכניס שמן לצילידר, כדי לשמן ולקרר את השסתומים.
נכון שבעבודת מנוע על גז, נוצר יותר חום. אבל יש כאן חומר למחשבה.
דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
|