צפה בהודעה יחידה
ישן 28-03-11, 14:13   #7
davidmzr
Senior Member
 
האווטאר של davidmzr
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
[quote=dodihob;89501]כנראה דילגת על החלק באנגלית, נכון הפלאגים אירידיום דורשים עד ל-5,000 וולטים פחות לגרום לניצוץ, מה שגורם לפחות עומס לקויילים ועל מערכת ההצתה, כמו כן ניצוץ יותר טוב והצתה בחדר תבערה יותר טובה (תירגום חופשי). בדקת או קראת פרסומת ?.מערכת ההצתה בנוייה כך, שהיא תעמוד בכל פלג מתאים.
לא התכוונתי שלסוע 100K עם אותו פלאגים מועיל במשהו (גם לא הגיוני) אבל גם לא יגרע עם הפלאגים האלה. כאשר מנוע נוסע עוד 100K ק"מ בנוסף ל100 שנסע, השמן מהרינגים מתחיל לעלות לתא השריפה וסותם חלקית את הפלג.לדעתי כן יגרע. בפרט במס' הק"מ עליהם דיבר עמית.
וזה שזה פיאט ולא מכונית מירוץ? אני מתאב את הגישה הזאתי. אז באותה גישה כל שיפור כל שהוא ברכב צריך להיות נעשה רק על רכב ספורט. זה שזה פיאט לא אומר שצריך לחפש את הדרך הזולה ביותר והחלקים הפשוטים ביותר. זכותך לתעב, נראה אותך אומר את זה לבעל פיאט דור ראשון, שיבוא לטפל אצלך.לדעתי הדרך הזולה כן, חלקים פשוטים לא בהכרח.




Denso.[/QUO]
התשובות באדום.
אם על שיפורים דיברת, אני לא שולל לחלוטין את הגישה שלך.
יהודית רביץ שרה, "דברים שרואים מכאן, לא רואים משם.
דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.

נערך לאחרונה על ידי davidmzr : 28-03-11 ב 23:32. סיבה: לתאב = לתעב
davidmzr מנותק   הגב עם ציטוט