צפה בהודעה יחידה
ישן 23-03-11, 14:34   #24
ליאור23
Senior Member
 
האווטאר של ליאור23
 
תאריך הצטרפות: Mar 2010
מיקום: אשדוד
הגלגלים שלי: z750L
הודעות: 1,538
צטט:
במקור פורסם על ידי vRS צפה בהודעה
ליאור, אתה מדבר על ה-1.4TSI עם הסופרצ'ארג'ר והטורבו. ב-1.2TSI יש רק טורבו (IHI יפני).
ישנן לא מעט תקלות ידועות בגרסאות ה-150, 160 ו-180 כ"ס של ה-1.4TSI, זו אחת הסיבות שהפביה VRS אינה מיובאת לארץ וזו הסיבה שבקרוב המנוע יוחלף ב-1.6TSI עם טורבו בלבד והספקים הנעים בין 185 ל-220.

אני יכול להגיד לך שה-1.4TSI עם צ'יפ בלבד (122 / 125) נוסע באמינות עם צ'יפ, ואין שום בעיות.
כנ"ל לגבי ה-1.8TSI וה-2.0TSI שכבר הוכיחו עצמם כאמינים בטירוף גם שסוחטים אותם עד סוף.

וליאור, קו ישר זאת לא חוכמה. לא מהמקום ולא מגלגול.
החוכמה של המנוע הזעיר (ושל שאר מנועי הטורבו) הוא בהאצות ביניים, ובכל מצב אחר בו אתה תצטרך לטפס עד אין סוף ואני אשאר לי על 2000 סל"ד ואנוע על המומנט.
בנס הרים (למשל), שהוא כביש הררי, אני בספק רב אם תעמוד בקצב. אני ב-Full Boost כבר ב-2700 סל"ד, ואין לי שום צורך לטפס מעל, הכוח כבר שם והוא זמין יופי טופי.

אוראל, שבדיוק יוצא להזמין סט אנטירולים של Whiteline (סוף סוף מישהו החליט לייבא אותם ארצה. תענוג!)
אתה אמיץ היום
זה כבר הכל תלוי בנהג וביכולות שלו, יש פה נהגים שעם Hgt עשו זמנים יותר יפים מsti שהייתה צריכה לרמות כדי לא לבייש
כמובן שגודשת עדיפה בכל פרמטר.
__________________
יום שעובר ללא חיוך הוא יום מבוזבז

נערך לאחרונה על ידי ליאור23 : 23-03-11 ב 14:36.
ליאור23 מנותק   הגב עם ציטוט