צפה בהודעה יחידה
ישן 17-03-11, 11:08   #6
davidmzr
Senior Member
 
האווטאר של davidmzr
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
נכון סיליקון לא יזיק.
אבל מנסיוני סילקון שמים כאשר מפרקים שוב את המכסה לאחר תקופה, ולא מחליפים לאטם חדש.
מאחר שהחלפת האטם קלה לבעל רכב. אין מייחסים חשיבות לסגירת הברגים לפי הוראות יצרן.
היצרן לקח בחשבון את מידת החיזוק, בהתחשב בשינוי הטמפרטורה של המנוע, קר וחם.
כאשר האתם לחוץ מידי, הוא מתייבש אין לו את האפשרות להתרחב ולהתקבץ, בצורה כזאת שהוא עדיין יאטום. לכן לא צריך להוסיף אומים לברגים.
בעניין הסיליקון, היה לי וויכוח קשה עם חבר הפורום שהביא לי פיאט פונטו , לשיפוץ ראש.
אמר לי שגיא ממוסך ליליין ברחובות, אמר לו שיש לשים סיליקון על אטם הראש.
סירבתי. הבחור צילצל לליליין כדי להשמיע לי שצריך למרוח סיליקון. גיא אישר.
אמרתי לו שיקח את הרכב אליו שהוא יבצע, נגמר בסוף שלא שמתי.
דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.

נערך לאחרונה על ידי davidmzr : 17-03-11 ב 23:46.
davidmzr מנותק   הגב עם ציטוט