צפה בהודעה יחידה
ישן 13-03-11, 23:00   #16
גיא127
Senior Member
 
האווטאר של גיא127
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: דרום
הגלגלים שלי: בבעליותי:פיאט 127 81, פיאט אונו 1.1 91, פיאט טיפו 1.6 89, פיאט מריאה 98 1.6, פיאט 127 74, פיאסטה80,
הודעות: 240
צטט:
במקור פורסם על ידי ליאור23 צפה בהודעה
יאיר, אין לי מושג כמה יעלה לו להחליף, הניסיון שלי הוא מהספייס שהייתה לי.
במקרה שלי הרינגים היו גמורים ועלות של חצי אוברול הייתה בסביבות ה5000 ש''ח.
החלטתי על החלפת מנוע מייבוא, עבר איזה 35 אלף מייל, עלות ההחלפה עם כל הלווה הסתכמה ב6500 ש''ח במוסך מורשה פיאט.
נכון שזה יצא יותר יקר אבל תצא מנקודת הנחה שחצי אוברול עולה 5000 בערך, אוברול מלא היה מגיע בשקט לכיוון ה8000.
ומתי כבר תבינו שערך לרכב זה משהו אינדיבידואלי, לא משנה כמה מודעות יש ביד 2 ובאיזה מחירים.
העובדה שהבן אדם אוהב ורוצה את הרכב ולא מוכן לוותר עליו אמורה להספיק לכולם כדי להימנע מהודעות בסגנון ''לך תמכור לברזל או תזרוק בשטחים''.
אגב, רכב זה לא השקעה אלא הוצאות בלבד, אם אני יבקש למכור את הרכב במחיר שלו פלוס מה שהשקעתי עליו אני יגיע למחיר של פיאט קופה.
אמרתי שיש מי שיבין אותי. חן...חן...ליאור.
גיא127 מנותק   הגב עם ציטוט