קובי ישנת טוב ?. אני לא, בגלל הקומפרסיה במנוע שלך.

נזכרתי שסוחרי הרכב היו מנפחים ברגלית הגז, לפני שהקונה היה בודק את הקומפרסיה (מדובר על רכב לא מוזרק). משאבת התאוצה בקרבורטור הייתה מזריקה לסעפת היניקה דלק, הקומפרסיה בזמן הבדיקה הייתה עולה פלאים.
לכן הגעתי למסקנה שהקומפרסיה הגבוהה במס' 2, היא תוצאה של מזרק תקול שלא מזריק ערפל. החיזוק למסקנה הוא שהפלג היה נקי משמן. זה עלול להדליק לך נורת "בדוק מנוע" בלוח השעונים. שים לב אם נדלקת.
אפילו שאין בעיה בנסיעה והתקלה חלפה, קח את זה בחשבון, , כדי לחזק את המסקנה.
גש לבדיקת 4 גזים. יש עוד שיטה לבדוק בלי בדיקת 4 גזים. לבדוק קומפרסיה כאשר הקונקטור של המזרק מנותק, אליו יש לחבר מנורת לד כדי לא לגרום נזק למחשב. המזרק לא יקבל דלק, ולדעתי הקומפרסיה תרד. אין שום סיבה הגיונית אחרת, לקומפרסיה גבוהה אצלך.
דוד.