צפה בהודעה יחידה
ישן 04-03-11, 19:26   #8
davidmzr
Senior Member
 
האווטאר של davidmzr
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
קובי אל תשמח בטרם עת. סע כמה ימים ועדכן.
נכון שבדקנו את האוטו בנסיעה גם בעליות, בגלל שטענת שהבעיה מופיעה בעליות.
בנוסף בדקנו את סלילי ההצתה והשווינו לסלילים החדשים שיש ברשותי.
לא החלפנו מכסה שסתומים אלא רק את האטם.
הפלגים שהוצאנו היו לבנים וצחים כשלג, אבל אחד מהם שונה מהאחרים עשו כ-20 אלף ק"מ.
חיישן הקרנק היה מלא ג'יפה, מה שהפריע לו לקרוא נכון.
בית המצערת, חבל"ז. בשום שלב הרכב לא עישן.
מה שמדאיג זה הקומפרסיה שנבדקה מס' פעמים בכל צילינדר.
צילינדר מס' 1, 180 PSI
צילינדר מס' 2, 250 PSI (בדקנו 3 פעמים)
צילינדר מס' 3, 180 PSI
צילינדר מס' 4, 180 PSI
למרות זאת המנוע עובד עגול ויפה.
אם יש למישהו להעיר בקשר לקומפרסיה, אשמח לשמוע.
דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
davidmzr מנותק   הגב עם ציטוט