אתה צריך לשאול את החרט, האם בוצע השחזת שסתומים וזיצים.
אם כן חייב כיוון שסתומים, משום שלאחר השחזה השסתום מתקרב וסוגר את המרווח.
אם רק שלייף לא סביר שזאת הבעיה.
איך וכמה סגרת את הראש ?.
מעט או הרבה מידי זה לא טוב. לא סתם היצרן נתן הוראות, הוא לקח בחשבון את הלחץ על האטם
בזמן שהמנוע חם וקר.
אם המנוע בטמפ' העבודה והאטם לחוץ יותר מהמידה הנכונה, האטם יתרחב כלפי חוץ ובמשך הזמן יגרם נזק לאטם. וההיפך, פחות יגרום למעבר מים לצילינדר.
המים שאתה רואה הם לאחר נסיעה ?.
דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
|