|
לשאלתי אמרת שתבדוק אם האוטו מעשן מהאגזוז, עדיין לא ענית.
בדוק ועדכן כאשר המנוע יגיע לטמפ' העבודה.
המחיר שיאיר כתב יספיק (במקרה הטוב) רק לשיפוץ הראש.
אם הבעיה בריניגים ובצילינדרים שחוקים הסיפור שונה, ויכול להגיע לאוברול או להחלפת מנוע.
יש מצב שהבעיה שלך אינה מהמנוע, אלה מניצוץ חלש כתוצאה של פלגים או קוייל שמתחמם ומפסיק לתפקד. כאשר הניצוץ חלש או מפסיק הפלגים ירטבו.
יש עוד מצב שהפלגים עשו את שלהם וזאת למעשה הבעיה.
דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
|