נראה שהשסתום החד כיווני של הבוסטר ברקס לא מתפקד.
תפקידו למנוע מעבר אדי דלק ושמן לבוסטר, ולשמור על ווקום קבוע בבוסטר.
כמו כן הוא מאפשר בזמן כיבוי המנוע לתת ברקס פעם או פעמיים ברכות.
כאשר פותחים מצערת או סוגרים, הוואקום בסעפת היניקה יורד לאפס, כתוצאה מכך נוצר הפרש
לחצים בין הבוסטר לסעפת. בשסתום תקול, מתחילה השוואת לחצים ביניהם, הדבר גורם לזרימה מהבוסטר לסעפת, ולשינוי יחס אוויר דלק.
לא בטוח שזאת הבעיה אצלך, אבל שווה לבדוק את השסתום.
פרק את השסתום ובדוק עם הפה. נסה למשוך אויר ולדחוף. וראה אם הוא תקין.
דוד.
|