צפה בהודעה יחידה
ישן 10-02-11, 11:58   #16
davidmzr
Senior Member
 
האווטאר של davidmzr
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
נראה שהשסתום החד כיווני של הבוסטר ברקס לא מתפקד.
תפקידו למנוע מעבר אדי דלק ושמן לבוסטר, ולשמור על ווקום קבוע בבוסטר.
כמו כן הוא מאפשר בזמן כיבוי המנוע לתת ברקס פעם או פעמיים ברכות.
כאשר פותחים מצערת או סוגרים, הוואקום בסעפת היניקה יורד לאפס, כתוצאה מכך נוצר הפרש
לחצים בין הבוסטר לסעפת. בשסתום תקול, מתחילה השוואת לחצים ביניהם, הדבר גורם לזרימה מהבוסטר לסעפת, ולשינוי יחס אוויר דלק.
לא בטוח שזאת הבעיה אצלך, אבל שווה לבדוק את השסתום.
פרק את השסתום ובדוק עם הפה. נסה למשוך אויר ולדחוף. וראה אם הוא תקין.
דוד.
davidmzr מנותק   הגב עם ציטוט