צפה בהודעה יחידה
ישן 10-02-11, 02:38   #4
ליאור23
Senior Member
 
האווטאר של ליאור23
 
תאריך הצטרפות: Mar 2010
מיקום: אשדוד
הגלגלים שלי: z750L
הודעות: 1,538
מפי moti miata

Camber (שפיעה) – זוהי הזווית שהגלגל עומד בה ביחס לציר האנכי, לרוב במכוניות ביצועים מדובר בקאמבר שלילי, כלומר הגלגלים נמצאים בזווית הפונה לכיוון הרכב בחלקם העליון.

יתרונות וחסרונות – שיפור ליכולת הפנייה וליציבות בתוך הפנייה, ירידה ביכולת הבלימה אם לרכב יש יותר מדי קאמבר שלילי, ירידה ביכולת ההאצה אם יש יותר מדי קאמבר שלילי לגלגלים המניעים. כאשר מתואמת כמות הקאמבר הנכונה לרכב שננהג הרבה בכבישים מפותלים, שחיקת הצמיג תהיה שווה יותר.
__________________
יום שעובר ללא חיוך הוא יום מבוזבז
ליאור23 מנותק   הגב עם ציטוט