אין איזון קבוע לאורך זמן. לאחר פגיעה באחד החישוקים או בג'נט, או באם מורגשות רעידות בהגה בזמן נסיעה. יש לבצע איזון.
ישנם שני סוגי איזון, דינמי , פירוק גלגל ואיזונו על מכשיר. סטטי איזון על הרכב.
ועוד שיטה כמו שלי עם "טעם של פעם".

באיזון סטטי המכשיר "לוקח בחשבון" גם את חוסר האיזון שיש לעתים בצלחת הברקס המעוותת ובדרםהאחורי. אם תפרק גלגל ולא תחזיר אותו בדיוק למקום שהיה, האיזון יופר.
בזמני הפנוי בניתי
לי מכשיר לאיזון גלגלים, המכשיר עובד מעולה.
כדי לדעת אם הוא מאזן טוב, לקחתי את הגלגלים לבדיקה אצל פנצ'רמכר.
אמר שממני אי אפשר להתפרנס.