|
מדובר ככל הנראה על ממסר פנימי במח האזעקה, היות והתיקון לא משתלם אני בחרתי לחתוך את החוט לוינקרים.
מנורת בדיקה היא מנורה של 12 וולט (בדרך כלל מובנית בתוך סוג של מברג שפיצי). למברג הזה מחובר חוט שאותו, במקרה שלנו, מחברים לגוף הרכב (כלומר למינוס) ואז את המברג נועצים בכל אחד מהחוטים המובילים למח האזעקה.
בכל "נעיצה" כזו אנחנו בעצם סוגרים מעגל בין המינוס (גוף הרכב) לפלוס (שעובר בכבל הננעץ) ואז הנורה נדלקת.
כמובן יש ללחוץ על הפעלה\כיבוי האזעקה בכל נעיצה עד שמוצאים את החוט הבעייתי. זאת היות ולחוט מוזן זרם רק בעת הלחיצה על שלט האזעקה.
בהצלחה.
__________________
"הלאה הלאה, עזוב אותך שטויות, הלאה" (מיכאל 2010)
|