צפה בהודעה יחידה
ישן 22-01-11, 10:47   #14
davidmzr
Senior Member
 
האווטאר של davidmzr
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
צטט:
במקור פורסם על ידי Amit צפה בהודעה
ההתנגדות על המזרק לא תשתנה לעולם אלא אם הוא נשרף . ואם נניח שיש שחיקה אז הרב מודד לא יבחין בה . מדובר בסליל .

ניקוי מזרק יכול לעזור אך אני בספק אם הוא יכול להגדיל את ההזרקה ברך כלל לכלוך מקטין אותה .

IAT אני מבין את מתכוון לחיישן טמפרטורת אוויר בסעפת היניקה . גם אם החיישן לא תקין הצריכה לא תגיע לנתונים שהבחור מספר .

התחום המקסימלי הוא 10K אום . גם בתחום זה הצריכה עולה כ10 אחוז לא יותר . הנתון הזה נבדק אצלי לא פעם .

בכל מקרה אני ממליץ על סריקת חיישנים מקיפה . יתכנו עוד מספר בעיות שלא יאומתו בעת החלפת חיישנים .

עמית
לא נכון שרב מודד דיגיטלי לא יבחין בשינוי התנגדות בסליל. היא תהיה נמוכה בכפוף למס' הליפופים המקוצרים או לעייפות הכריכות.
ברכב המדובר, מזרק תקין הוא בעל התנגדות 1-3 אום (כפי שכתבתי). ללמדך שכן יכולה להגרם ירידה מסויימת בהתנגדות, והמודד יבחין בכך.
"התחום המקסימלי הוא 10K אום". אם התכוונת למזרק ברכב המדובר, הרי שטעות בידך.
בסוגים שונים של נפחים ודגמים, התנגדות המזרק שונה.
בדגם הנ"ל 10K התנגדות, המזרק כמעט שלא יפתח. משום שלפי חוק אום, ההתנגדות עולה הזרם יורד.
הזרם ירד, לא יהיה מספיק מגנט למשוך את מחט המזרק.
גם אני ממליץ על סריקת חיישנים מקיפה.
דוד.
davidmzr מנותק   הגב עם ציטוט