צטט:
במקור פורסם על ידי yair068
יש מצב לחיישן סל"ד תקול ומאפיין בסמפטום כזה
ז"א כשהמנוע חם לא נדלק וכשמתקרר פועל.
נסה את האופציה כשזה קורה לעשות ריסט למחשב ע"י הוצאת קוטב המינוס לקצר עם קוטב הפלוס
ולהחזיר למקום את קוטב המינוס
|
אוקיי.. זה לא שקלתי, למרות ששקלתי חיישנים שונים כמו את החיישן קראנק. עוד משהו ששכחתי לרשום וזה חשוב ותגיד לי אם זה מתאים לסימפטומים של חיישן סל"ד תקול:
לפעמים שאני עומד ברמזור האוטו נכבה, ז"א בנסיעה הכל בסדר, אבל שאני עומד הוא נכבה, מה שאני עושה ( וזה עובד מהניסיון שכבר צברתי בתקופה שזה קורה זה ) זה לתת גז שאני עומד.
מה דעתך?