|
תופעה ידועה שהרי חום מנוע גבוהה מיבש את הטיפות הנוזלות וקשה לעקוב אחריהם
כשמגיע רף המים למינימום אין לחץ במערכת ואז הרטיבות נפסקת.
האיזור המתואר מתחת לטרמוסטט ואם זה משם אז פתח את הטרמוסטט ושים סיליקון וסגור.
המתן קצת שהסיליקון יתייבש.
הכיוון שלי רצויי למלא פרפלו לנסוע ברכב ואחרי נסיעה ארוכה ואז לפתוח מכסה מנוע ואפילו בטורים גבוהים השפן יצא ממקומו קח בחשבון שרדיאטור בין חיבורי הפלסטיק מועד לפורענות במיוחד אם לא החלפתה אותו.
כל החיבורים למיניהם לא להסתכל אלא העבר אצבע מתחת לצינורות לבדיקת נזילות במיוחד שהמנוע חם
|