צפה בהודעה יחידה
ישן 17-01-11, 20:31   #2
yair068
Senior Member
 
האווטאר של yair068
 
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 3,222
תופעה ידועה שהרי חום מנוע גבוהה מיבש את הטיפות הנוזלות וקשה לעקוב אחריהם
כשמגיע רף המים למינימום אין לחץ במערכת ואז הרטיבות נפסקת.
האיזור המתואר מתחת לטרמוסטט ואם זה משם אז פתח את הטרמוסטט ושים סיליקון וסגור.
המתן קצת שהסיליקון יתייבש.
הכיוון שלי רצויי למלא פרפלו לנסוע ברכב ואחרי נסיעה ארוכה ואז לפתוח מכסה מנוע ואפילו בטורים גבוהים השפן יצא ממקומו קח בחשבון שרדיאטור בין חיבורי הפלסטיק מועד לפורענות במיוחד אם לא החלפתה אותו.
כל החיבורים למיניהם לא להסתכל אלא העבר אצבע מתחת לצינורות לבדיקת נזילות במיוחד שהמנוע חם
yair068 מנותק   הגב עם ציטוט