|
פישלתי ב"חצי אוברול"??
לפני חודש החלטתי לקחת פרוייקט ולהחליף רינגים בפונטו מדגם S55 לבד.
החלפתי טרמוסטט ,קניתי סט אטמים חדש,החלפתי רצועת טיימינג ,פילטר שמן ועוד...
נעזרתי בחבר שלי שיש לו ידע בתחום,אתמול אחרי נסיעה רגילה חניתי את האוטו כשיצאתי שמתי לב שהפונטו לא חונה ישר (אני אוהב לחנות הכי ישר שיש) אז נכנסתי לאוטו ורציתי לתקן את החניה,באתי להניע את הרכב,יש כאילו מכה כזאת מהסטרטר והוא לא מניע.(מדובר בדקה שהרכב לא היה מונע).
ישר דחפתי את הפונטו למוסך שאני לא כלכך מכיר,שייאשר לי שזה סטרטר,המכונאי אמר לי שמדובר ב"מנוע תפוס" הכוונה שהרינגים נתפסו בדפנות הבלוק מנוע ולא נותנות לאחת הבוכנות לזוז,ככה הוא הסביר,הוא אמר שהוא מכיר מישהו שמביא מנועים מיבוא...ישר חשדתי וגררתי את האוטו למוסך סטרטרים. החשמלאי במוסך של הסטרטרים אמר שהוא ייחבר לי "סטרטר חיצוני" כדי לבדוק שבאמת מדובר בסטרטר (אחרי שסיפרתי לו את הסיפור) הוא חיבר ,ניסה להניע ואותה בעיה,הוא טען שיש שתי אפשרויות או שהרצועה נקרעה (וקשה לו להאמין) או שהמנוע תפוס כמו שאמר המוסכניק.
בדקנו את המצב הרצועה וממבט עין היא נמצאה טובה.
מדובר באמת במנוע תפוס? עבודה חובבנית שלי? הצעות....
תודה מראש!
__________________
שהדוושה בריצפה הלב בתקרה!
|