בדיוק רק לפני שבועיים פתרתי את הבעיה הזו אחרי שכבר שמעתי קול של התמסורת בזמן נסיעה
זה מיסב שנמצא בתוך הגיר ולא מיסב הקלץ' לרוב הוא נשחק בסביבות 190 אלף ק"מ
וזה דורש פירוק של תיבת ההילוכים ופתיחתה מבפנים
החלפתי מיסב וגם מחזיר שמן בתוך הגיר עלו לי 80 שקל
חשוב לציין שרוב המוסכים לא מסכימים לפתוח הגיר ומכוני שיפוץ גיר לא מתעסקים בכלל עם זה מעדיפים לעשות קופה על גבו של בעל רכב אוטומטי
בפירוקיה מצאתי ב1600 שקל גיר משומש רק לא היה כדאי משום שאחרי כמה אלפי ק"מ יחזור להרעיש אז לא הייתה ברירה חוץ מלעשות מוסך מדרכה וללמוד את העסק ותפו תפו הכל פיקס עכשיו
אז אם מישהו תופס מוסך שעושה את זה שידבק אליו ולא ירד ממנו