נורה מהבהבת (אדומה של תיבת ההילוכים הרציפה) = מחשב תיבת ההילוכים זיהה תקלה. התקלה יכולה להיות בסך הכל שמישהו השתהה בהעברה בין N ל- D או שלא מיקם טוב את הידית ב- D (כלומר היא בין N ל- D). וכמ ושאתה עכשיו יודע אם זו תקלה כזו אז צריך להוריד ל- L והתקלה מתאפסת. ואם לא מביאים ל- P (בעצירה מלאה) ומורידים מ- P ל- L ומחזירים שוב ל- P.
נורה דולקת קבוע -
חום יתר של שמן תיבת ההילוכים או מחסור בשמן. זה ממש רע ולא בריא. אם הידית במצב ההחלפה הידני אז המחשב אוטומטית מבטל את המצב ומחזיר למצב D (רק לא פיזית את הידית

). לא ידוע לי אם התיבה במצב L המחשב עובר ל- D, סביר שכן.
המצב של נורה דולקת קבוע ממש ממש לא רצוי שיקרה וזו אחת מהסיבות שלא מומלץ לנהוג במצב הידני.
כל מי שיש לו את התיבה הרציפה ופעם ראשונה נתקל בנורית המהבהבת קיבל התקף לב קל. כמעט תמיד זה נובע ממיקום לא טוב של ידית ההילוכים במיוחד בין N ל- D. לכן גם לא מומלץ להעביר ל- N בעמידה אפילו לא קצרה.
תזכור - מומלץ להחליף שמן תיבת הילוכים כל 40K ק"מ או 2-3 שנים לפי הקודם
ולשים אך ורק את השמן המומלץ על ידי היצרן: Tutela CVT N.G בלבד.
אני יכול להגיד לך שפעם במוסך מורשה אמר לי אחד מהמכונאים - אל תשחק עם התיבה ! תנהג תמיד ב- D מלא וזהו. ורק בירידות חדות או ארוכות תוריד ל- L. אל תשחק עם הידני וגם אל תיסע כל הזמן ב- ECONOMY.
במוסך אחר אמרו לי פשוט להשתדל לנהוג
בדרך כלל ב- D.