צפה בהודעה יחידה
ישן 27-12-10, 16:03   #3
davidka
Senior Member
 
האווטאר של davidka
 
תאריך הצטרפות: Oct 2010
מיקום: בית דגן
הגלגלים שלי: יונדאי אקסנט
הודעות: 327
פילטר סגור או "רגיל" עשוי סוג של נייר מיקרוני נושם. כל 10 אלף רצוי להחליפו כי הוא חד פעמי.
פילטר פתוח עשוי רשת מתכת צפופה ואינו דורש החלפה אלא ניקוי אחת ל 10 אלף בעזרת חומר מיוחד לניקוי פילטרים פתוחים. פילטר פתוח הוא חוקי לחלוטין עד כמה שאני זוכר.

לפילטר הפתוח שני יתרונות: זה שהוא לא חד פעמי וזה שהוא נותן למנוע צליל ייחודי. יש כאלה שאומרים שהוא גם נותן תוספת כוח למנוע - אני בספק, בוודאי לא כשמדובר במנועים הקטנים של פיאט פונטו..

החסרונות לעומת פילטר רגיל: בגלל המיקום שלו, (ממש על לוע יחידת ההזרקה בעזרת מתאם) פילטר פתוח יונק אויר מתוך תא המנוע (אוויר חם ולא יעיל להזכירך) לעומת הפילטר המקורי שיושב בתוך בית עם צנרת אל קידמת הרכב על מנת שהמנוע יקבל אוויר חיצוני קר יותר ולא את האוויר החם מתוך המנוע.

מחירים איני מכיר..
__________________
דוד קלדרון - רע"ן חקירות | רשות האוכלוסין, ההגירה ומעברי הגבול | http://www.piba.gov.il
פתרונות מחשוב ותכנות בסיסי נתונים לעסקים קטנים (VBA/ ACCESS)

נערך לאחרונה על ידי davidka : 27-12-10 ב 16:06.
davidka מנותק   הגב עם ציטוט