צפה בהודעה יחידה
ישן 24-12-10, 18:47   #4
Siso_Tuning
Member
 
האווטאר של Siso_Tuning
 
תאריך הצטרפות: Oct 2010
מיקום: ק.מוצקין
הגלגלים שלי: מזדה 626 2.0 MZ 500 קלאסיק משופצת ברמה גובוהה טריומפ אספנות שזקוקה לשיפוץ חיצוני וKIMCO DINK
הודעות: 89
Talking

יאיר הקלאצ' שפורק במצב חדש...

החלפתי הכל כי חשבתי שאני אמנע את הרעש המעצבן הזה
בקשר למחירים:

הקלאצ של VALEO עלה לי 400 ש"ח כולל המיסב
מחזיר שמן בין הגיר למנוע - 50 ש"ח (מקורי)...(מחיר עלות)
להרכיב אותו לקחו לי 300

שתי משולשים עלו לי 130 כל אחד
ולהרכיב אותם לקחו לי 100

רציתי לקחת משולשים "מקוריים" אבל חבר טוב של המשפחה שממנו רכשתי הכל
יש לו חנות חלפים גדולה בחיפה
אמר לי בפרוש שזה אותו מוצר רק באריזה שונה! (חסך לי 100 שקל)

על הדרך נעשה טיפול
פילטר אויר - 20 ש"ח
פילטר שמן - 20 ש"ח
פילטר דלק - 30 ש"ח
שמן - חצי סינטטי "דלק" 5 קילו - 70 ש"ח
שמן גיר "דלק" 4 קילו - 60 ש"ח
שמן ברקס - 10 ש"ח (פחית)
ריקון וניקוי מערכת הקירור
והחלפת נוזלים לנוזל של פרפלאו (2 פחיות) 100 ש"ח
4 פלאגים של NGK

העבודה על הטיפול חשבתי שהוא יעשה לי את זה על הדרך אבל הוא ז*** אותי ב150 שקל!

יכלתי לחסוך את הכסף הזה ולעשות בבית אבל הכל זה שיעור בחיים פעם הבאה....

סה"כ חלפים 680 ש"ח

סה"כ עבודה 600 ש"ח
Siso_Tuning מנותק   הגב עם ציטוט