צפה בהודעה יחידה
ישן 20-12-10, 19:18   #23
davidka
Senior Member
 
האווטאר של davidka
 
תאריך הצטרפות: Oct 2010
מיקום: בית דגן
הגלגלים שלי: יונדאי אקסנט
הודעות: 327
צטט:
במקור פורסם על ידי gabi1234567 צפה בהודעה
אוקי .. תודה רבה על התשובה..
כרגע הרכב שלי סוגר בהילוך שני 60 קמ"ש
עד הילוך שני הרכב נוסע מעולה.. אחרי זה הוא פשוט עצלן .

מה הנתונים שאני הולך לקבל אם אני משפצר את זה.
כי לפי הבנתי השיפור הזה יתן לי יותר מומנט מכוח סוס.
אני לא רואה משהו רע במומנט גבוה.. תחשוב איזה כיף זה שיש לך כוח זמין כבר בסל"ד נמוך, גמישות מעולה של המנוע כך שאתה יכול להשאיר את רגל שמאל בצד ופשוט להוריד את דוושת הגז לרצפה ולקבל את מלוא ההספק בסל"ד נמוך ומבלי להוריד הילוך... אחלה דבר. גם שומר על חיי המנוע וגם שומר על תצרוכת דלק נמוכה.
כשאני מחליף ראש ל75 וכול מה שאמרת. אני מחליף מהזרקה חד נקודתית להזרקה רב נקודתית?
כן... הרי ההזרקה הרב נקודתית היא זו שמאפשרת את הספק ה-75 כ"ס על אותו מנוע שמגיע ל- 60 כ"ס באמצעות הזרקה חד"נ.
...
__________________
דוד קלדרון - רע"ן חקירות | רשות האוכלוסין, ההגירה ומעברי הגבול | http://www.piba.gov.il
פתרונות מחשוב ותכנות בסיסי נתונים לעסקים קטנים (VBA/ ACCESS)
davidka מנותק   הגב עם ציטוט