צפה בהודעה יחידה
ישן 09-12-10, 14:40   #1
davidka
Senior Member
 
האווטאר של davidka
 
תאריך הצטרפות: Oct 2010
מיקום: בית דגן
הגלגלים שלי: יונדאי אקסנט
הודעות: 327
היי יאיר,

טורק ראשוני חייב להיעשות והוא מינימלי. שומרים אותו על 30 N/M בכדי להימנע מעיוותים בראש שיכולים להיגרם גם אם אתה סוגר בסדר הנכון. לאחר טריקת כל הברגים ב-30,
אתה לא מתייחס יותר לטורק. במקומו אתה משתמש בידית כוח עם סקלת מעלות (אם יש לך כזו, ב"אגד" חובה להשתמש בה. מי שנתפס סוגר לפי העין - חוטף קנס רציני) ואיתה אתה סוגר 90 מעלות סבב שלם ואחריו עוד סבב של 90 מעלות. זו הסגירה.

טיפ קטן: יש ידיות כוח שבהן אתה מכוון טורק ידוע מראש ומחכה לשמוע את הטקטוק של הידית כשהיא הגיעה לטורק שכיוונת. אבל יש ידיות אחרות שיש להן סקאלת כוח שעולה ככל שאתה סוגר. סוג מיושן יותר אבל דווקא אותו אנחנו צריכים בזמן סגירת 90 + 90, כי רק ככה נדע בסוף הסגירה - בכמה כוח הבורג נסגר סופית, וזה לצורך חיזוק ראש. בידית רגילה לא ניתן לדעת זאת.
__________________
דוד קלדרון - רע"ן חקירות | רשות האוכלוסין, ההגירה ומעברי הגבול | http://www.piba.gov.il
פתרונות מחשוב ותכנות בסיסי נתונים לעסקים קטנים (VBA/ ACCESS)
davidka מנותק  
הגב עם ציטוט