צטט:
במקור פורסם על ידי yair068
טוב כנראה שזה מדבק בפירוק הגיר שלי שהייה יחסית תקין הוחלף מיסב הילוך חמישי שיושב בתוך הגיר
חופש במיסב גורם לשחיקת מחזיר השמן שנמצא על הגיר ובהמשלך להריסת הגיר.
האם אצלך הוחלף מחזיר שמן שיושב על הקרנק .
ואם כן האם נוקה גלגל תנופה וכל האיזור משמן.
שמן על הפלטה יגרום להחלקה ויהיה קשה לנסוע.
אם יש מצב לשאריות תצטרך בהילוך סרק להכניס להיוך ראשון ולשחק על נקודת החיכוך בכדי ליבש את השאריות אם יש
בדוק בחיבור גיר מנוע אם יש נזילות אחרי נסיעה מאומצת
אצלי ביום שישי פורק הגיר ופלטת הלחץ הייתה פגומה
לכן על הדרך החלפתי גם מיסבים לדריישפט וכמו שנאמר לפני כן הוחלף גם מיסב הילוך חמישי.
על הדרך הוחלפו גם הציריות מקווה להרכיב בימים הקרובים.
נקנה קלץ + מיסב לחץ 420 ש"ח
עוד מקום מעולה ששווה לזכור המדייק בחולון מטפל בשיפוץ גירים ,ציריות,קליפרים,כל המשאבות למיניהם,אנשים מעולים נמצא ברחוב הפלד
|
אהלן יאיר,
כן החלפתי את מחזיר שמן ונקיתי את פליי וייל משמן
וגם פתחתי את הקרטר ומצאתי שאריות סיליקון שסגרוו המסננת שמה הסליקון הגיע ממסוכניק שבעלי האוטו שלפני סגרו את הקרנק עם הרבה אבל ממש הרבה סיליקון
אז ניקי את גלגל התנופה משני צדדיו וגם המסננת פרקתי אותה לחלקים והרכבתי שוב
האמת היום לא יצא לי לנסוע על האוטו יש לי אוטו מעבודה אז מחר אני אנסה אם עדיין מחליק
תודה רבה לכל העונים
העדכון בהמשך....