|
ערב טוב..
מצער לשמוע על מקרים שבהם הבעלים נותן הכול למען האוטו - והאוטו מחרבן עליו...
מקווה שלא תחווה את זה שוב (אם בחרת סט של ארלינג, יש סיכוי שלא תחווה שוב) אבל אם חס וחלילה כן יקרה שוב, תמיד אפשר לייצר לבד אטם ראש מפח, עמידות מופלגת בחום מטורף.
חבר עשה את זה על פיאסטה - עובד כמו גדול.
נ.ב.: במקרה של אטם ראש המנוע הקודם, חזרת למוסך לחיזוק ראש אחרי 500 ק"מ?
אם לא חזרת למוסך לחיזוק - זו כמעט בוודאות הסיבה להידפקות אטם הראש שוב.
אמנם יש מנועים שבהם לא צריך לבצע חיזוק (ברגי ראש קוניים מיוחדים) אבל היות ומנוע FIRE הוא מנוע מאד ותיק ומיושן - נדמה לי שכן צריך לחזק.
__________________
דוד קלדרון - רע"ן חקירות | רשות האוכלוסין, ההגירה ומעברי הגבול | http://www.piba.gov.il
פתרונות מחשוב ותכנות בסיסי נתונים לעסקים קטנים (VBA/ ACCESS)
נערך לאחרונה על ידי davidka : 06-12-10 ב 00:36.
|