|
בתמונה הראשונה אני הקפתי איפה נמצא את הברז של ניקוז אוויר מתחת למסנן אוויר בדגמי SX אני מניח שדומה בELX רק צורת הפלטר שונה רק אותו מיקום
בתמונה השניה יש את הברז אפשר לפתוח ביד אם לא מצליחים עם מברג רק נא לשמור עליו טוב מאוד הבורג הזה עשוי מפלסטיק ויש לעבוד איתו בעדינות
יש עוד פתח ניקוז בפינה עליונה של הרדיאטור מצד ימין איפה שנכנס צינור המים לרדיאטור בחזרה מנמנוע יש לפתוח אותו כמו שרואים בתמונה הוא פתוח
יש לעשות את הפעולה הזו שהרכב קר מאוד כדי לא להשרף מהמיים גם אם שעון החום מראה שהמנוע קר המים יהיו מספיק חמים לשרוף את העור
אני אישית נוהג לעשות נוהל שהרכב מונע על מנת לתת למשאיבה לעבוד ולהוציא כל האוויר במערכת
מי שעושה את זה פעם ראשונה שיעשה שהמנוע דומם ושוב שהמנוע עובד
העבודה היא ככה משחררים כל פעם אחד מהפקקים מתחילים למלות נוזל קירור או מים תלוי מה יש ברדיאטור עד שמתחילים לצאת מים מהברז שאותו שחחרנו ואז סוגרים צריך שיצא המון מים ולראות שאין בועות במים שיוצאים אלא זרם בלבד
מקווה שעזרתי
|